Onze vrijwilliger Jan Zuurbier maakte deze prachtige foto tijdens zijn fietsrit met Herman van Abeelen. Herman schreef hierover het volgende: "Het was weer genieten afgelopen woensdag. Onder vrijwel ideale weersomstandigheden {droog, windstil, 12gr.} maakten we een prachtige fietstocht door de polders (Driemanspolder en aansluitend de Zoetermeerse polder) Met recht geldt hier Holland op zij mooist: prachtige natuur, schitterende vergezichten vanaf dijkwegen, duizenden vogels en (heck)runderen en dat alles over vrije fietspaden. Kortom, het was verrukkeluk! "