Op 28 november, hoe vind je zoiets Zat er opeens een Piet op de Duofiets Eerst naar het Nordseka hotel waar de fietsen zijn geparkeerd Dat ze zorgen voor volle batterijen wordt enorm gewaardeerd Dus dank voor hotel en de altijd vrolijke medewerkers aldaar Door hun gratis hulp staan de fietsen steeds klaar En toen gingen ze op pad van Voorburg West tot de Sluis En brachten zo wat kleur bij de vrijwilligers thuis Een attentie voor uren van fiets plezier met een gast aan hun zij Dat maakt Duofiets Voorburg en Sint heel erg blij Dank Sint voor het prachtige gebaar Wij gaan vrolijk door ook het volgende jaar En denk je bij het lezen, dat lijkt me wel wat Meld u aan als gast of vrijwilliger en ga in 2026 óók op pad www.duofietsvoorburg.nl  

Piet bedankt het personeel van Nordseka Hotels: "De duofietsen vinden het fijn
Dat zij hier beneden gestald mogen zijn
En altijd als wij op stap willen gaan
Zal een van jullie op moeten staan
Dat gebeurt altijd op een vriendelijke manier
Dat doet ons als vrijwilligers veel plezier
Voor al jullie inzet als compensatie
Hierbij voor ieder een traktatie
Wij hopen van nog veel fietsritten te genieten
Groeten van Sint en van zijn pieten"